رایان رایان ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات رایان

بعد عیدی

1393/2/29 21:09
نویسنده : محبوبه
383 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتیه به دلیل مشغله کاری نتونستم عکسای رایان جونو بزارم 

حدود بیست روزه که سر کار می رم و رایانم پیش پرستاره اولش خیلی برا هر دومون سخت بود ولی الان عادت کردیم غمگین

رایان جون تو این مدت خیلی تغییر کرده حسابی غذا می خوره وموقع غذا خوردن ما هم سفره رو بهم می ریزه برا همین مجبوریم تو صندلیش ببندیمش زبان

خزیدنو چهار دست و پا رفتنم داره یاد می گیره و حسابی شیطون شدهبوسمحبت

اینم عکسای بعد عید بوسرایان در کویر طبس

 

مدل جدید خوابیدن رایان 

رایان حسابی دوست داره تو تختش بازی کنه و یادم رفت بگم سعی می کنه بایسته

اینم اولین تجربه تنها غذا خوردن رایانه البته بیشتر با غذا بازی کرد تا بخورهبوس

پسندها (3)

نظرات (3)

خاله ملی
30 اردیبهشت 93 0:00
فدای اون چشای قشنگت برم من .... از روزی که اومدن پیشت بیشتر دلم واست قنج میره ... دوستت دارم تا همیشه
محبوبه
پاسخ
خیلی ممنون خاله جونی البته ما که شما رو خیلی ندیدیم
خاله مریم
30 اردیبهشت 93 18:56
عززززززززززززززیم چقدر تغییر کردی خاله جونم. دلم برات یه ذره شده شیطونک من. ماشا ا.... روز به روز نانازی تر میشی گل من
خاله مریم
30 اردیبهشت 93 18:57
راستی خسته نباشی خواهر جونم با کار ..... منم همین روزا به تو می پیوندم البته با سه ماه کمتر
محبوبه
پاسخ
ممنون خاله جونی ایشااله دوتاتون سالم باشین همچینم بد نیست