رایان رایان ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات رایان

یک سال گذشت.................

1393/5/14 23:41
نویسنده : محبوبه
731 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

تولدت مبارک رایان جونم

باورم نمیشه به این سرعت یه سال گذشته باشه رایان نازی ما امروز یک سالش شد بوسخیلی زود همه چی خاطره میشه پارسال مثل الان من روی تخت بیمارستان بودم وگل پسرمون با اومدنش ما رو ذوق زده کرده بود محبتزمان خیلی سریع میگذره و فقط خاطره هان که می مونن آرام

از ته دل از خدا می خوام رایان عزیزمو برامون صحیح و سالم نگه داره و امیدوارم تقدیرش با خوبی و خوشی و موفقیت رقم خورده باشهبوسمحبت

امسال متاسفانه به خاطر کمبود مرخصی مجبور شدیم تنهایی تولد رایانو جشن بگیریم غمگین

اینا هم عکسای تولد رایان جونه البته یه جشن کوچولوی سه نفرهغمگین

فسقلی اصلا نمیگذاشت کلاه سرش بزاریم از بادکنکم می ترسید این عکسا رو هم به زور ازش گرفتمزبان

اینم شیطونیای بعد از تولده

پسندها (5)

نظرات (11)

مرجان مامان پریساجون
15 مرداد 93 0:12
تولدت مبارک عزیزم[پاسخ ممنون خاله جون
دختربهاری
15 مرداد 93 1:49
سلام عزیرم تولد یک سالگیت مبارک باشه عزیرم...
محبوبه
پاسخ
ممنون لطف دارین
زهرا
15 مرداد 93 11:52
سلام خوشگل من تولدت مبارک ایشااله 120 ساله شی رایان گلم برای دیدنتون لحظه شماری می کنم
خاله مریم و فرناز سادات
15 مرداد 93 12:33
تولدت مبارک عشق خاله امیدوارم صد سال زنده و سلامت باشی کوچولوی ناز من
خاله مریم و فرنازسادت
15 مرداد 93 12:35
تولدت مبارک عشق خاله , امیدوارم صد سال زنده و سالم باشی عزیزم
آزاده و ساینا
15 مرداد 93 19:31
تولدت مبارک عزیزممممممممم هزار ماشالله......الهی همیشه سلامت و شادِ شاد باشی خوشگلمممممممم
خاله ملی
15 مرداد 93 23:11
تولدت مبارک عزیزترینم .... الهی که همیشه خنده رو لبای قشنگت باشه ... دوستت دارم عزیزم و آرزوی بهترینها رو واست دارم ....
محبوبه
پاسخ
ممنون خاله جونی از بابت همه زحمتایی که تو این یک سال کشیدید ممنونیم
خاله ملی
15 مرداد 93 23:11
خواهر عزیزم سالگرد مادر شدنت مبارکککککککککک
خاله مریم وفرنازسادات
16 مرداد 93 23:59
فدات بشم خاله جون ، تولدت مبارک کاش اونجا بودیم نانازی
محبوبه
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان آیهان
24 شهریور 93 13:20
تولدت مبارککککککککککککککککک عزیزم خاله جون اشکال نداره عوضش میان اونجاهم تولد میگیرن واسش.منم فقط دوتا از خاله های آیهان تو جشن تولدش بودن 18 ساعت راه اومدن به عشق آیهان
مامان آیهان
30 شهریور 93 15:01
رایان جون تولدت مبارککککککککککککک