رایان رایان ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

خاطرات رایان

شش ماهگی و سفر به قشم

1392/12/2 21:18
نویسنده : محبوبه
457 بازدید
اشتراک گذاری

پسر  ناز من شیش ماهگیت مبارک قلبماچ

 

ببخشید که بازم دیر پست گذاشتم براتناراحتمسافرت که می ریم نمی تونم برات پست بزارمناز نازی من دیگه غذا خور شده قلبیه کمی هم می تونه بشینهماچ       هفته پیش مسافرت قشم بودیم البته از دست این پسر نتونستم خرید کنم تا می رفتیم بازار بهانه گیری می کرد رایانه دیگه.....ماچزبان 

 

اینم عکسای گل پسر

                                                               

از دست این دایی مرتضیزبان
داش رایان هستم.خععلی مخلصیم جون دااش.

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله مریم
2 اسفند 92 19:26
فدات مش رایان جیگر منی ات خالیه عزیزم
آزاده و ساینا
3 اسفند 92 12:21
رایان جونمممممممممعکسهات خوشمل بودن سلامت باشییییی عزیزم
محبوبه
پاسخ
ممنون خاله جونی
خاله ملی
3 اسفند 92 13:48
به ما هم خیلی خوش گذشت ... فداش بشم مامانی من همه عقب افتادگی شما رو جبران کردم و پستها رو سر موقع گذاشتم
محبوبه
پاسخ
مثل همیشه ممنون خاله ملی جون
مامان آیهان
27 اسفند 92 13:29
ای جونم فدات بشم الهی چقدر بانمک شده. مامانی از طرف من ببوسش